Thursday, December 4, 2008

ekonomi merudum

ekonomi banyak yang dilaporkan merudum... semua disebabkan amerika lahanat...
kebergantungan ekonomi kepada amerika... amerika import barang ... malaysia ekspot ke amerika.. kilang2 di malaysia bila amerika tak order barang.. pekerja tak de kerja... kilang tak untung... annual dinner tak de.. event, promotion pun tak de... lerrr aku pun terlibat sama.... cam na ? kerja aku semakin berkurangan...... kerajaan? harapan besar aku tak de kat kerajaan.. job yang aku dapat dari kerajaan semua melalui pihak ketiga... aku SUBCON!!! kenapa aku subcon.... mana bleh tahan 'BIRO-KASI', aku tak mampu mengADA kan bajet entertainment... atau komisyen.... job yang slalu aku dapat job urgent... aku tau banyak peluang... banyak sumber... banyak lobang bleh gali kat job gomen nih... cuma aku tak berapa mengharap... kalo dapat aku sapu gakkk... tapi tgk arr camna dia punya deal... politik aku ikut gak perkembangan skit skit... info2 tu kena gak tau... semoga ekonomi pulih!! eh dato najib sok sok kalo dah jadi PM jangan laa banyak tido....

2 comments:

AQisH said...

bleh tak mesia jgn sandarkan ekonomi dgn amerika eh..

PaRaNG^GiLa said...

wan kalau ade kerja untuk art akt kl gi tau aku eh.. tuh link tgk la kije2 kitaorang kat link nie www.contengstudio.blogspot.com